Muški parfemi odišu muževnoću, stilom i jačinom ličnosti osobe koja ga nosi. Dobar izbor parfema usloviće kreiranje vaše ličnosti, ali i predstaviti odraz vašeg ukusa i navika. Upotreba mirisa je stvar stila i opšte kulture, ali često i prestiža. Zato odabir muških parfema mora biti jasno i precizno definisan i određen.
Nekoliko caka pri kupovini parfema
Ukoliko poklanjate muški parfem, ili sa druge strane želite da počastite sebe, poželjno je poznavati nekoliko „caka“ u odabiru dobre mirisne note. Pre svega parfem mora biti original. Kopije se ne preporučuju ni pod kojim okolnostima. Dobar parfem, biva upakovan u dobro, kreativno i kvalitetno pakovanje. Bočica je prepoznatljiva za određene vrste mirisnih nota, a kompletna ambalaža je pravilno upakovana sa uputstvom i deklaracijom. Tek kada spoznate da željeni proizvod poseduje deklaraciju, istaknut rok upotrebe i prepoznatljiv žig firme na ambalaži znaćete da je parfem za koji ste se odlučili zaista i dobar.
Upotreba testera
Muški parfemi, bez obzira gde bili istaknuti za prodaju, u fizičkim ili online prodavnicama, oni moraju posedovati testere. To su zapravo otvoreni parfemi ili male bočice određenih mirisa, deklarisanih po serijskim brojevima, uz kratak opis proizvoda. Na taj način možete pomirisati parfem i odabrati onaj željeni. Nikada ne kupujte parfem bez probe. Upotreba testera je dostupna uvek i svuda, a krajnji kupac ima mogućnost da zahteva tester i da se uveri u kvalitet mirisa proizvoda koji kupuje.
Veleprodaja parfema
Predstavlja jedan od vidova snabdevanja parfemima male prodavnice, parfimerije, ali često i krajnje korisnike. Kada je reč o veleprodaji parfema, nije tačno da krajnji kupac neće moći da kupi jedan ili dva proizvoda na ovakav način. Mada, to je ređi slučaj. Obično je veleprodaja parfema osmišljena za uvoz mirisa iz različitih krajeva sveta, različitih proizvoda i od različitih proizvođača. Oni se u specijalnim objektima razvrstavaju i distribuiraju parfimerijama i prodavnicama. Parfimerije trebuju željene proizvode, koji im iz veleprodaje stižu u određenim i tačno definisanim rokovima. Temperatura i osvetljenost u objektima veleprodaje kontroliše se, pa se na taj način zasigurno garantuje kvalitet proizvoda.
Online prodaja
Kao što je istaknuto veleprodaja se vezuje za distribuciju i dostavljanje ženskih i muških parfema parfimerijama, dok zahvaljujući online prodaji krajnji korisnik može dobiti željeni proizvod, često na kućnu adresu. Online kupovina ili kupovina iz vašeg doma danas je zauzela maha po svetu. Prednosti su mnogobrojne, pa se sve češće osobe odlučuju za ovaj korak kupovine.
Po želji kupca biraju se ženski ili muški parfemi, određenih proizvođača i tačno definisanih karakteristika. Na sajtovima izložene su karakteristike proizvoda, cena, mirisna nota i način plaćanja. Poželjno je voditi računa sa kojih sajtova se vrši kupovina. Sajtovi za kupovinu moraju biti provereni i sa dobrim referencama. Dostava proizvoda vrši se na željenoj adresi i u željeno vreme. A plaćanje se može obaviti gotovinski ili bezgotovinski. Online kupovina je idealna, zato što uštedeti vreme.
Cene ženskih i muških parfema
Ukoliko su parfemi kvalitetni i potiču od originalnog proizvođača cene su visoke. Zapravo za bočicu mirisa od oko 50 ml morate izdvojiti od 6.000 i više hiljada dinara. Cena ukazuje i na to koji parfem je dobar i na koji možete računati. Ona uslovljava tržište, što znači ponudu i potražnju. Ali osnovna cena formira se od troškova proizvodnje, pakovanja, skladištenja i distribuisanja. Uglavnom, treba istaći da dobar parfem košta.
Odabir mirisne note
Bez obzira o kojoj vrsti parfema je reč, zapravo da li se radi o ženskim ili muškim parfemima, odabir mirisne note je izuzetno bitan. Kakav će biti vaš parfem, ako kupujete za sebe ili poklon, zavisiće od karaktera osobe, afiniteta i stila. Sve osobe nemaju isti ukus, pa u skladu sa tim ni odabir parfema neće biti jednak. Na svakom parfemu jasno su istaknute mirisne note i određene karakteristike. Upotreba testera je preporučljiva. Korišćenje parfema simbolizovaće stanje duha i stila, često i prestiža. Količina parfema koja se stavlja na telo je umerena.
Zapravo, velika količina parfema na telu, smatra se neukusom. Pažnja se poklanja i upotrebi parfema za dnevne i večernje varijante, mada nije retkost da osobe obično uvek koriste jedan parfem, po kome su prepoznatljive. Jedno je sigurno, parfemi su odlika stila, ženstvenosti ili muškosti, stvar je lepote i kulture i zato ga treba redovno koristiti. Dokazano je da parfemi podižu samopouzdanje i popravljaju raspoloženje.