5 najefikasnijih stretegija za internet marketing kojima se služe profesionalci, a koje možete koristiti i vi!

Svet internet marketinga za početnike može biti komplikovan i zastrašujući. Internet danas nudi obilje platformi za oglašavanje, od kojih svaka nudi specifične prednosti. Međutim, morate znati odakle da počnete – web dizajn i optimizacija sajta bi bili osnova, na koju se nadograđuje content marketing, advertajzing i aktivnost na društvenim mrežama. Tek tada imamo punu sliku.

Kako bi vas bolje upoznali sa načinima da predstavite svoje online poslovanje internet zajednici, predstavljamo vam pet najefikasnijih strategija za internet marketing koje su se pokazale kao vrlo efikasne:

Web dizajn

Dizajn vašeg sajta je temelj od kojeg sve počinje. Vaš sajt je prezentacija vašeg poslovanja, na kojoj se potencijalni i stalni klijenti informišu o proizvodima i uslugama koje nudite. Prvi utisak koji će vaši klijenti steći o vama, biće izgrađen na osnovu utiska koji ostavlja vaš sajt.

U nastavku projekta zvanog internet marketing, sve kampanje oglašavanja vodiće ka vašem sajtu. Dopadljivost i funkcionalnost sajta će privući ili odbiti potencijalne klijente. Stoga je bitno da vaš sajt bude efikasan u privlačenju i zadržavanju pažnje posetilaca, kako bi se konvertovali iz lidova u klijente koji vam ostavljaju novac.

Sajt koji ima dobar dizajn zainteresovaće posetioce da na njemu provedu duže vremena, istražujući usluge koje vaš obrt nudi. Jedno istraživanje je pokazalo da je čak 94% posetilaca, koji su odustali od konverzije u potrošače, učinilo to jer im se nije dopao sajt. Dobar sajt gradi poverenje i daje vam kredibilitet kod vaših klijenata.

Ukoliko vam se čini da vaš sajt u poređenju sa konkurencijom deluje zastarelo, priuštite mu ažuriranje, koje će doneti mnoge benefite.

Optimizacija sajta za pretraživače – SEO

Vaš sajt može biti odlično sredstvo u službi internet marketinga, ali samo ako posetioci mogu da ga pronađu. Internet je preplavljen sajtovima iz svih niša, a svakog dana se pojavljuje veliki broj novih, koji se bore za svoje mesto na Google-u. Kako ne biste ostali „zakopani“ negde u bespućima interneta, potrebna vam je optimizacija sajta.

Mnogi nam se obraćaju s pitanjem koja je cena optimizacije sajta i koliko je vremena potrebno da bi se rezultati primetili. No, hajde da počnemo sa odgovorom od objašnjenja šta je uopšte optimizacija.

SEO je kompleksan proces on-page i off-page optimizacije, koji za cilj ima bolje rangiranje vašeg sajta na pretraživačima. Kvalitetno optimizovan sajt podjednako će se dobro rangirati na Google-u, kao i na ostalim pretraživačima (Bing, Yahoo). SEO uključuje korišćenje ključnih reči koje su ekvivalentne vašim proizvodima ili uslugama. Kada potencijalni klijenti ukucaju ključne reči u pretraživač, cilj je da se naziv vašeg sajta pojavi u top rezultatima.

Odabir ključnih reči vrši se uz pomoć profesionalnih SEO alata i opsežnog istraživanja tematike i konkurencije. Oko ključnih reči se kreira jedinstven i originalan sadržaj, koji promoviše vaše usluge i pomaže rangiranju. Međutim, to nije sve. Optimizacija sajta uključuje i građenje linkova, koji doprinose pozicioniranju, konverziji lidova i većem saobraćaju na sajtu, kao i uređivanje mnogih drugih elemenata na vašem sajtu, kako bi se postigla harmonija funkcionalnosti i estetske preglednosti.

Cena optimizacije sajta može varirati zavisno od SEO paketa koji odaberete. Paketi će nakon detaljne analize sajta i problematike u njegovom radu biti predstavljeni klijentima. Preporučujemo vam da u razgovoru sa stručnim SEO specijalistima odaberete paket koji donosi najviše benefita po vaš uloženi trud i rad. Ono što možemo da vam garantujemo je sledeće – cena optimizacije sajta će se isplatiti u relativno kratkom roku, kroz veće konverzije, povećan obim poslovanja i veću zaradu vašeg biznisa.

Content marketing

Content marketing ili marketing sadržajem indirektan je način da putem objavljenih sadržaja privučete više potencijalnih klijenata na vaš sajt. Potrebno je da im pružite zanimljive informacije vezane za vaše proizvode ili usluge, koje će ih zainteresovati ili im razvejati nedoumice. Sadržaji mogu biti predstavljeni u vidu tekstova, videa, infografika. Originalan i interesantan sadržaj je efikasan način da se povežete sa svojom ciljanom publikom. Gradi verodostojnost vašeg sajta i online reputaciju.

Kao i u svemu, i u content marketingu potrebna vam je doslednost. Objavljujte redovno nove sadržaje, kako bi vas klijenti prepoznali kao vodeću firmu u vašoj oblasti poslovanja. Neka sadržaji budu različitih formata, primamljivih naslova, informativni i od pomoći čitaocima. Istraživanja pokazuju da sajtovi koji objavljuju sadržaje 16 puta mesečno ili više, privlače čak četiri puta više saobraćaja od onih koji postuju tek par puta mesečno. Neka vam ideja vodilja bude da objavite ono što biste kao potrošač voleli da saznate o proizvodima koje nudite.

Marketing na društvenim mrežama

Društvene mreže kao što su Facebook, Instagram i Twitter imaju ogroman broj članova i stoga su jedan od najboljih načina za online oglašavanje. Društvene mreže omogućavaju da vaša reklama stigne do publike kojoj je namenjena, nakon što ispunite demografske specifikacije kao što su pol, godine, lokacija korisnika. Specifikacije možete navesti i detaljnije i uključiti i interesovanja i slične stranice za koje je vaš potencijalni klijent bio zainteresovan.

Email marketing

Email marketing je najstariji vid online marketinga, ali i kao takav još uvek nije zastareo, već predstavlja jedan od najefikasnijih načina oglašavanja. Putem email marketinga obraćate se vašim potrošačima direktno, a uspeh zavisi od jačine poruke koju želite da im prenesete. Savetujemo vam da ne spamujete nepotrebno, već da se klijentima obratite sa poštovanjem i nekim posebnim pogodnostima koje će ih uveriti da vam je stalo do njih.

Personalizujte poruke koje šaljete, obratite se klijentima oslovaljavajući ih, dodelite porukama zanimljiv „subject“ i obogatite sadržaj animacijom, videom ili privlačnom slikom. Efekti će biti brzo vidljivi.

LEAVE A REPLY