Pre tačno nedelju dana Activision je objavio trejler za dolazeću Call of Duty: Infinite Warfare igru, a u isto vreme objavljen je i trejler za narednu Battlefield igru. Reakcija na dve najave nije mogla biti različitija, a veoma negativno je prihvaćen Call of Duty: Infinite Warfare YouTube trejler.
Negativno prihvatanje trejlera nateralo je i Actvision da se oglasi, u podršci svoje franšize. CEO kompanije je istakao: Pre svega, moramo odati poštovanje strastvenosti koju igrači imaju prema određenim igrama. Ova industrija je kao nijedna druga i naša baza fanova je kao nijedna druga, tako da je zanimljivo da fanovi ovu franšizu tretiraju kao svoju i da imaju tako snažne stavove i pogled na franšizu. CEO Erik Hioršberg je investitore, tokom finansijskog izveštaja kompanije, uverio da su prednarudžbe igre imale dobar start.
U ovom trenutku, Call of Duty: Infinite Warfare trejler ima preko 17 miliona pregleda, od čega su 1,6 miliona dislajkovi. Ovo CoD trejler smešta među deset YouTube trejlera sa najviše dislajkova. Battlefield trejler, s druge strane, ima preko 24 miliona pregleda i svega 23.000 dislajkova. Jedan od glavnih negativnih aspekata, koje igrači zameraju tvorcima naredne CoD igre, jeste premisa radnje koja se događa u svemiru, ali Activision na ovo odgovara implementacijom Modern Warfare remaster igre, koja će se prodavati u paketu sa Infinite Warfare. Call of Duty: Infinite Warfare je najavljen za 4. novembar, a stiže na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Izvor: Benchmark.rs