Iako se ne može govoriti o tome da je stigao kraj ere Facebooka, svakako za ovu društvenu mrežu opadanje popularnosti nije dobar znak.Iako Facebook u ovom trenutku dominira na tržištu društvenih medija, kako na desktop tako i na mobilnim platformama, najnovija studija otkriva da mnogi ljudi u Americi i Velikoj Britaniji sve manje koriste servis. Ovo je posebno primetno kod tinejdžerske populacije. Prema analizama kompanije GlobalWebIndex, oko 50 odsto korisnika je istaklo da se smanjila njihova učestalost korišćenja Facebooka. Ovaj broj se povećava na 64 odsto, kada se pogleda demografija korisnika između 16 i 19 godina. Od ovog broja, 54 odsto tinejdžera je istaklo da je njihovo interesovanje jednostavno nestalo, te da nema previše razloga da se češće proverava Facebook.
Iako se radi o zanimljivom istraživanju, Facebook još uvek nema razloga za zabrinutost. Poslednji izveštaji pokazuju da ova društvena mreža ima 1,3 milijarde aktivnih korisnika širom sveta, što čini oko 80 odsto globalnih Internet korisnika. Takođe, oko 500 miliona korisnika koristi Facebook Messenger mobilnu aplikaciju. Facebook testira i druge projekte (kao što je Rooms aplikacija), u želji da izbegne osipanje korisnika.
Izvor: Benchmark.rs